poniedziałek, 7 stycznia 2013

Nowy etap - firma startuje :)

Ja już wcześniej wspominałam blog miał być tylko preludium do czegoś większego i ... stało się!
Formalnie firma Malinowe Wieszaki została zarejestrowana w Urzędzie Miasta i zaczyna swoją działalność od 1 lutego 2013 roku :)
W sklepie internetowym znajdziecie w asortymencie: ubrania, torebki, dodatki, biżuterię i wiele porad e-stylisty, które zainspirują Was do pięknego wyglądu. Jest to jak dotąd jedyne takie rozwiązanie, ale zobaczycie już niebawem.
Ponad to powstanie miejsce w Wałbrzychu, gdzie ubrania te będzie można przymierzyć, pooglądać, napić się kawy, pogadać  o modzie, wymakijażować się  i przeżyć chwile z modą :) zapraszam niebawem na Wrocławską 130.

3 komentarze:

  1. Jż nie mogę się doczekać!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale swietny pomysl, jestem mloda mama i nie mam czasu wymyslac sobie "zestawow ubraniowych", czy gdybym zglosila sie do Ciebie zajelabys sie tym ??? jesli tak, to ulatwisz mi zycie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście :) zapraszam od 1 lutego 2013r. na stronę www.malinowewieszaki.pl, gdzie będziesz mogła poprzez zakładkę E-STYLISTA wysłać mi swoje zdjęcia, a ja odeślę Ci gotowe zestawy z pełną analizą kolorystyczną i analizą sylwetki oraz propozycją makijażów :) lub bezpośrednio do mnie na ul.Wrocławską 130 lok. 4 - przed Hotelem Maria :) zapraszam serdecznie :)

      Usuń